reede, 1. juuli 2011

Vesi saagu! Ja saigi

Täna on siis selline tore päev, kus meie krundile sai siis nüüd kaev valmis. Täna peale lõuna tuli kaevumeistrilt telefoni kõne, et kaev sai valmis. Sügavus alla 6 meetri ja vett on palju, oma kahe rõnga jagu. Vett olla tulnud iga tugevasti ja kiiresti sisse. See on hea, sest ma kartsin, et äkki tuleb nii vähe vett sisse, et suvel jääb kaev kuivaks.
Tema jutt oli õige et 6 meetri kanti tuleb see kaev. Eks tal on ikka ju kogemusi ka ja see ka maksab. Aga ma ei saa aru küll kus eksis see vitsamees, kes ütles, et vesi tuleb vastu 12 meetri peal ja kaks soont kohtuvad 16 meetri peal. Aga koht oli tal ikkagi õige ja kaevumeister kontrollis ka üle, et koht on õige.
Meil on seal all tugev liivakivi ütles kaevumeister. Nüüd siis tuleb järgmine kord kui krundile lähen, ehitada mingi kate kaevule peale, et keegi sinna sisse ei kukuks ja ka sodi ja lehed ei läheks kaevu. Mõtlesin, et eks ma esialgu teen lihtsalt laudadest kaane ja siis hiljem peaks mingi raskema ja tugevama kaane sinna organiseerima. Aga ka on mul küsimus, et kas peaks ka veel mingi putka ümber ehitama või siis jätma lihtsalt kaanega. Samas putka jaoks ju vajadust pole.
Ka peaks kaevu ümbritsema plaatidega, et seal oleks puhas ja ka pinnavesi saaks eemale juhitud. Kaevumeister ütles ka, et ta annab siis hiljem mulle ka juhtnööre, mis edasi teha kui ma sinna kanti lähen. Järgmine kord läheb liiga kiireks, aga ma arvan, et puhkuse ajal kindlasti astun läbi.
Nüüd on üks väga tähtis asi meil krundil olemas. Me Miinaga arutasime, et see on isegi tähtsam kui elekter, sest enamus asju saab ka elektrita tehtud, aga ilma veeta ei saa. Me oleme ka seda vett seal tonnide kaupa vedanud.
Igatahes suur, suur tänu kaevumeistrile ja ka Andrusele!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar