pühapäev, 21. oktoober 2012

Pilte Pärnalt

Ma tegin eelmine pühapäev ja ka reedel mõned pildid ka. Mõtlesin, et panen mõned ka ülesse.

04

See on “võrgustatud” Sügisjoonik

03

Siin pilt kaugemalt. Nüüd peaks see puuke olema kaitstud küll. Kuigi ma arvan, et kui lund väga palju peaks tulema, siis on vaja seda ümber võrgu kinni tallata ja osa eemaldada.

06

See on Valge Klaar. See puukene oli madalam ja siin sai võrk nii kõrgeks, et isegi kui lund on väga palju, siis ei tohiks ka kitsed põlvitadeski alla puuni ulatuda. Lisaks ju sajab ka lumi võrgu sisse ja et puud kätte saada on vaja jalaga kraapida, ma ei kujuta ette kuidas see seal võimalik oleks. Nüüd on mul vähemalt süda rahul.

08

Siin esimene vaarika peenar sordiga Alvi. See sai umbes 3m pikk. Pole just palju, aga ega ma praegu rohkem jõua ka. Mul on plaanis vaarikatele tulevikus suurema ala rajada ja siis saan ma juba siit uusi taimi. Lisaks ma ju ei teagi, et kas meile see sort üldse meeldib.

01

Siin siis perepuust tehtud pilt. Siia ma panin vana nõuka aja kanaaia võrgu. Aga ma pean ostma korralikud tangid, need mis poes ehitusmarketis olid, ei lõika seda kuigi. Kuigi peal oli kiri kuni 8mm lõikab. Aga see kehtib praeguste traatide kohta, see nõuka oma on parajalt tugev, et seda see ei lõika.

06

Vahtra salu peenras õitseb siis selline ilus lill. Ma olen selle vist Tii käest saanud. Mujalt see olla ei saa.

07

Ilus päikesekollane õis selles suhteliselt sombuses sügises

08

Priimula õitseb ka rahulikult edasi

09

See on harilik pune `Kudesnitsa`

11

Need peaks ka Tii käest saadud kukeharjad olema, mis me siis Pärnal septembris mulda pistsime

12

Karpaadi kellukatel on ka veel õisi

13

Siin siis täpiline iminõges, mis ka Tii käest saadud. Augustis sai siia mõned taimed pandud, nüüd on juba kitsas käes.

15

See on siis vaarikate teine peenar, siin on Novokitaivska taimed. Pildistamise ajaks oli väljas juba pime, sellepärast ka selline halb pilt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar