neljapäev, 7. juuni 2012

Ledikanense

See on siis see vahepealne rodo, et ei ole nagu päris heitleheline, sest osa lehti jääb ka talveks külge, aga enamus lehti viskab maha. Hakkas ka siin paar päeva tagasi vaikselt õienuppe avama.
Mõtlesin, et teen mõned pildid, aga kahjuks ei tulnd just paremad välja. Aga ma nii kui nii lisan hiljem siia veel neid pilte.

Siin on siis kaks taime pealt vaadatuna
Siin siis üks neist külje pealt. All on veel avanemata Metallica õiepungad

12 juuni kaks Ledikanse taime õitsevad
Siin õied natuke ligemalt
Ja siin siis üks õis ligemalt

2 kommentaari:

  1. Ledikanense on minu rodosoovide nimekirjas.See on sort mida ma järgmine aasta kindlasti tahan.Kust Sa selle ostsid?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Selle rodo me ostsime Hansaplantist. See oli seal suhteliselt soodus kui võrrelda teiste rododega. 15 euri oli ühe taime hind. Aga see oli viimati kui me seal käisime otsas. Seal oli vaatamata kõrgetele hindadele suhteliselt palju ära ostetud. Eks see õitsemine ja reklaam aitasivad kaasa ka. Eks ma hoian silmad lahti, äkki näeb kusagil veel. Eks ma anna siis märku. Ma arvasin, et õied on väheke tumedamad, ei tea kas see tumedus sõltub jälle ka pinnasest, kui ikkagi happelisemasse keskonda saab, siis äkki järgmine aasta on tumedamad õied ka. Kuigi väetist ma lisasin ka kohe potti.

      Kustuta