pühapäev, 3. juuni 2012

Virginia Delp

See rodo hakkas ka nädala alguses õienuppe avama, aga ma enne ei teinud pilte kui ikkagi enamus üisi lahti on. Tema õied on ikka väga ilusad, valgete kroonlehtede servad on helelillad.
Siin siis vaade pealt. Kitsas on, aga enam mitte kauaks
Vaade külje pealt, väigade ilusad õied
Siin siis õis lähemalt
See pilt on tehtud 6 juuni. Õitseb täiega.
12 juuni ja õitsemine on täies hoos

5 kommentaari:

  1. On ikka tõesti ilusad. Ja õnnelikud on need inimesed, kelle aed lubab selliseid kasvatada.

    Muide, mis koertesse puutub. Mu naabrite koer pani suure hirmuga jooksu kui kitse nägi. Kah linnapreili värk:)

    VastaKustuta
  2. Vääääga ilus! Ega ta külmaõrn pole?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mulle ka väga meeldib. Sellest saab vist üks mu lemmikuid. Külmakindlusega peaks nii olema, et 100% ei saa öelda, aga Mihkel Saarel on see õitsenud ja tal ju ka tegelikult suhteliselt külmas kohas aed. Vähemalt nii ta kirjutab. Eks näis kuda talle seal Pärnal meeldib. Meil ju koht metsade vahel ja tuul ka ei lõõtsu ning see ka annab palju. Just sellepärast ma ka isegi ei mõelnud põllu peale elamise ehitamisest. Mul on vanavanemate talu ka lageda kohapeal. Seal on koguaeg tuul ja kui see veel külma jala ka on, siis on ikka väga halb.
      Samas mingit tuult on vaja, muidu võivad seenhaigused vohama hakata. Meil on vaja seda jälgida.

      Kustuta
  3. Rodod väga meeldivad. Näis, kuhu me selle istutusplatsi teeme.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oi kui tore, et veel tuleb "rodosõpru" juurde. Eks ma siis jälgin ka sinu blogi.

      Kustuta