teisipäev, 18. detsember 2012

Lume teine tulemine

Meile tuli siis lumi teist korda kohe detsembri alguses ja ma tegin ka 2 detsember pilte, aga kiire on olnud nii, et ei jõudnud neid üles panna. Ega need nii kui nii rohkem selle jaoks, et hea siis järgmine aasta kaeda. Aga siis ei tulnud meila nii palju kui lõunas ja see korralik ports tuli hoopis nädalapäevad hiljem nii, et kui ma juba 7 detsember pilte tegin oli vaatepilt palju lumisem. Külmaks meil siis veel eriti ei läinud, vähemasti minu jaoks küll mitte. Ega meil praegugi nii palju lund pole kui lõunas ja nii külma ka pole. Eks meri hoiab siin temperatuure kõrgemal. Aga ma väga loodan, et see aasta siis sula enne ei tule kui märtsis, aga eks me näe.

02

See pilt on tehtud 2 detsembril. lund siis veel palju polnud, aga maa oli juba valge

03

Siin veel üks pilt 2 detsembrist

02

See pilt on tehtud juba 7 detsember ja lund sadas vaikselt ka pildi tegemise ajal. See on üks väike metsalagendik, kus me Martaga jalutamas käime.

05

Siin on näha, et tegelikult ka siis veel lumekiht väga suur polnud ja osa kõrrelistest paistis veel välja. Praegu on seal ikka palju paksem lumekiht.

09

Need on tammed, mis paistavad meile rõdu peale. Need on jäänud alles kunagisest tammikust. Aga siin on kunagi olnud väheke hõredam, sest muidu nende tammede võrad nii ilusad ei oleks.

11

Siin siis pilt teiselt poolt ühest tammest. See tamm paistab teistest rohkem välja ja tema võra on ka ilusam. Sügisel oli ta ka väga ilus kui tal pronksjad lehed küljes olid. Aga praegu on just seda ilusat võra näha. Kahju on vaadata kuidas võsa peale tungib, siin on tegelikult potentsiaali küllaga ja mul on palju mõtteid jalutades pähe tulnud. Aga kahjuks on see eraomandis ja seal midagi eriti teha ei saa. Õnneks on see sotsiaalmaana kirjas ja sinna asemele mingit kortermaja rajada väga lihtne pole. Kunagi loodan ma ka näha, et Pärnal kasvavad tammed sellise ilusa võraga uhkeldavad.

2 kommentaari:

  1. Teil paistab seal muudki rohelist. Minu lemmikpuud on männid. Eks ikka vast sellepärast, et kodumets oli päikesepaisteline männik. Aga põlispuid imetlen ma alati ja see viimase pildi tamm on tõepoolest kauni võraga. Minu tamm on põhjasuunast oma võra hõredaks jätnud.

    Lund tuleb ilmselt juurde ja paistab, et see ilmaennustus, mis lubas jõuluks sula, lükkub edasi. Praegu võtab külm tuure üles või siis temperatuuride mõttes alla :)

    VastaKustuta
  2. Meil kattis küll aia enne külmi korraliku tekiga :)

    Ilusate võradega puud teil seal Pärnal.

    Kaunist pühadeaega!

    VastaKustuta