esmaspäev, 3. detsember 2012

Talv tuli jälle ootamatult

Täna siis õhtul selgus, et ma pean ise minema Miinale tööle järgi, sest bussid ei liigu ja need vähesed mis seal aega ajalt liiguvad, ei võta rahvast peale vaid keeravad enne peatust otsa ringi ning sõidavad tagasi tuldud teed. Normaalne, müüks auto maha ja hakkaks ka liikuma ainult bussiga, mis siis sind vahel ei teeninda. Mul tuli siin üks pealkiri ajalehest meelde, et inimesed on liiga nõudlikuks muutunud. Eks nad ole nõudlikud jah, tahavad õhtul koju saada või tööle minna. Aga lumi tuli ju maha, meie vöötmes ei ole see ju normaalne, et lund tuleb. Vähemasti mulle jääb selline tunne, et osa inimesi nii mõtleb. Tegelikult autoga sõites ma ei virise, lund on küll palju ja sahkasid vähe, aga veel väga hull seis pole. Mulle lihtsalt tuleb jälle meelde, et rekadel ja bussidel ei ole ju naelu nõutud. Mina arvan, et meie kliimas peaks need ikka ka neil olema mingi aeg kohustuslikud. Norras pidid enamus rekasid ikkagi naeltega sõitma, kuigi jah, neil seal on olud karmimad. Aga sellegi poolest, vähemasti bussidel peaks midagi tõhusamat all olema.

Aga see selleks. Täna õhtul oli ikka väga ilus jalutada peale tööd metsas. Lund oli öösel ja siis päeval juurde sadanud ja metsa alune oli ilus valge. Enam ei lähe ka taskulampi vaja. Ma väga loodan, et see ka nii jääb ja pluss kraade ei tule enne märtsi. Kui me Miinaga kodu poole sõitsime, siis viib tee meil puude vahelt läbi ja männid olid lumised. Sihuke ilus soe tunne oli. Imelik jah, lumi tekitab sooja tunde, aga minusuguse lumeinimesega on lihtsalt nii. Oi oi, just praegu oli reklaam telekas taustaks, et ma võiksin autojuhina proovida bussiga sõita, et on täpne ja mugav. Imelik, mul tuli naer peale. Aga see selleks, no mis see fraas nüüd siis kummitab. Ma olen ka varem mõelnud, et tegelikult siin Pirita-Kosel on iseenesest hea elada, et loodus ümberringi ja saab jalutamas käija. Aga kahjuks on ümberringi väga palju hoolimatust ja ükskõiksust ning kaua sa sinna metsa ikka jõuad “põgeneda”. Kui me ära kolime, siis kindlasti jään mina mingiks ajaks igatsema just seda Pirita ümbrust, TBA-d ja Kadrioru parki.

Ja seoses Anne probleemiga mõtlesin ka, et vaatan kui palju mul veel mahtu järgi on. Ja avastasin, et mul oli ka juba 98% kasutatud. Nii, et ka viimase piiri peal. Ma ikkagi otsustasin mahtu suurendada. Eks ma alguses laadisin ka liiga suuri pilte üles ja see ka seda mahtu “neelas”. Ega seda raha pole kunagi liiga palju, aga see 3 daala on ikkagi väga asjalik kulutus.

2 kommentaari:

  1. Lumi toob valgust juurde tõepoolest. Vehkisin ka täna õues, kuigi meil erilisi sademeid ei tulnud. Päälinna näikse uputatavat küll vihma. küll lumega :)
    Tartu on õnneks nii väike, et siin saab jala ka olulistes punktides ära käia. Tipptunnil jõuab ilmselt kiireminigi.

    Kuidas sa oma tööga saad, kui linnast maale kolid?

    VastaKustuta
  2. Meie saime eelmisel nädalal vähem sadu kui lõunas ja nüüd siis tuli ka siia see suurem lumi. Autoga tegelikult sai hakkama, aga nau ikka ühistransport seisis. Lihtsalt tobe ja halenaljaks on vaadata neid reklaame ja siis mõelda mis tegelikuses toimub. Tegudega ei jõuta sõnadele järgi.
    Ega esialgu mul vahet polegi ju. Ma töötan ka siin kodus ja õhtuti käin siis ka poes. Põhimõtteliselt võin ma ka kohe kuhugi mujale minna, peaasi, et internett olemas oleks. Aga kui aus olla, siis seal maal on lume lükkamisega olukord palju parem kui siin. Ja Tallinnas jääbki see niimoodi kui oma mõtlemist ei muudeta.

    VastaKustuta