reede, 26. oktoober 2012

Esimene lumi

Täna hommikul siis üllatas meid aknast välja vaadates esimene lumi. Ega see mingi eriline üllatus polegi kuna seda oli tegelikult juba ettehoiatatud, et läheb külmemaks ja hakkab lund ka sadama. Talve ilmaennustused õnnestuvad paremini kui suve omad. Aga ega see kaua püsi, päeval arvatavasti kraadid tõusevad ja päeval saab siis olema sulamine. Norra ilmateade prognoosib järgmine nädal isegi kuni 10 kraadist sooja. Ei tea, eks näis kas ka tuleb. Järgnevatel päevadel on siis erinevates blogides ja mujal meedias kindlasti pilte lumest.

01

02

03

6 kommentaari:

  1. Ma ei mäleta ka, et meil oleks mõni talv päevapealt alanud, ikka jõnksudega. Tartus on pärnadki veel lehes.

    VastaKustuta
  2. Algas üks talv küll, suht päeva pealt- aastal 2002. Okttobri alguses lumi tuli ja jäi. Aprillis läks lõpuks. Meenub? Vähemalt meil siin küll oli nii

    VastaKustuta
  3. Togramil on hästi ja õigesti meeles. Meil pandi 2002.a.oktoobri alguse lumesajus majale katust. Kusjuures temperatuuri langus oli väga järsk, pea + 30-lt alla 0. Läksin suvekleidikeses tööle, õhtul vappusin külmast arvates, et olen haigestunud :D
    2008 oli sama lugu, ainult siis tuli kevadeni püsinud lumi novembris ja erilist temperatuurikontrasti ka polnud

    Seda, mis nüüd ööga maha tuli, on meil küll liiga palju. Lehes puudel on väga hull olla, sulaks ta vaid rutem.

    VastaKustuta
  4. Ma ei mäleta millal see oli, aga mäletan, et üks aasta oli minu sünnipäeva ajal lumi maas. Mul on sünnipäev 4 oktoober, seega tänane lumesadu oli ootuspärane. Aga nüüd on "märk" maas ja kirjas. Hea kunagi vaadata.
    Ainuke asi, et külma võiks ka enne püsivat lumevaipa tulla. Viimastel aastatel kipub see va külmaga kehvasti sattuma. Igasugu putukatel ja kahjuritel sellest heameel.
    Kui aus olla, siis ma tahaks ka, et novembris tuleks juba lumi maha ja jääkski. Mulle lumi meeldib, see pime ja porine ning lumeta aeg ei meeldi üldse. Vihmased jõulud ja aastavahetus ei ole just kõige lõbusamad.

    VastaKustuta
  5. Ma ei pannudki tähele, aga neid lumiseid pilte kaedes tekib blogi taustaga hea kontrast.

    VastaKustuta
  6. Küll on tore juba vaadata nii puhast ja rahulikku loodust. Keegi hea sõber kunagi ütles, et värvidest väsib ära. Väga õige! Täna tundsin ise ka,et hinges on rahu.

    VastaKustuta