reede, 8. juuni 2012

Hachmann´s Charmant

Niisiis, oskas Hansplant eila mind jälle enda juurde meelitada. puhtjuhuslikult nägin ma lehes nende reklaami, et kõik rodod -15%. Mul oli juba mitu kuud see rodo meeles mõlkunud ja ma siis mõtlesin, et mis seal ikka, leiame temalegi siis koha meie tulevases rodoaias. Ma alguses ei uskund neid pilte õiest, aga kui nägin "elusast peast", siis õied ikka avaldasid muljet küll. Selle rodo õied on ikka ilusad ja omapärased küll. Lisaks jäi mulle silma, et isegi kaks Ledikanenset on seal veel alles. Ja just oli juttu, et AnneAias on selline rodo oodatud. Andsin ka siis eila märku sellest, et see seal olemas on.
Nüüd mõned pildid ka.


Selline siis vaade küljelt
Ülevalt näeb see rodo väigade ilus välja
Õis siis ka ligemalt


5 kommentaari:

  1. Oma aeda ma rodot ei himusta, mees aga küll juba. :)
    Aga superilus on!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Eks ta ole, et ega kõigile ei saagi kõik samamoodi meeldida. Siis oleks kõik ju üksluine ja ühtemoodi. Aga kui mees himustab, siis võib ju pisikese peenra ikka teha. Rodod on ju hooldamise kohapealt väga vähenõudlikud.

      Kustuta
  2. Rododest võiks ikka ka aias üks nurgake olla, kuid kui probleemsed nad ka on?

    VastaKustuta
  3. Tehakse ikka ilmas asju, üks uhkem kui teine. Ma ei hakka tagasi kerima, aga üks lilla ja see roosa võivad küll mõistuse röövida:)

    VastaKustuta
  4. Täna hommikul oli rõdu ikka väga ilus. Ega nendega ju eriti probleeme polegi kui et peab hapupinnas olema või siis teha eraldi peenar, mis on hapelise pinnasega ja teine probleem on koha vlik, kus ei saaks igihaljad rodod varakevadist päikest. Samas kui ei ole palju suuri rodosid, siis saab ju varjutada. Minu arust on rodod igati tänuväärsed põõsad. Ei taha, et sa neid eriti "poputaks", aga silmailu selle eest pakuvad ikka suurelt. Kui veel väetist ka anda, siis on õitsemine eriti suur.

    VastaKustuta