neljapäev, 14. juuni 2012

Tulewerk

Selle Feuerwerki osa õisikud on ilusad ümmargused. üks on kohe täitsa ümmargune.

Osa õisikud on siin näha kui ümmargused need on
Üks "tulepall" on eriti ümmargune

2 kommentaari:

  1. Muretsesid minu rodode pärast,kohe südame tegi soojaks!Eks olen praegu rohkem iiriselainel,aga kui 2 viimast rodot ka veel õied ära näitavad siis teen suurema postituse nende kohta.Minu omad ei ole nii suured ja õisi vähem. Sel talvel ka kahjustusi-kitsed,päike ja külm.Õisi nägin ikka ka ja praegugi Nabucco täisõites.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ikka tunnen. Aga eks sul on seal praegu iiristega ka ju "tegemist". Kui ma neid õie pilte vaatan, siis on ikka ilusaid õisi. Me plaanisime Tallinna botaanikaaeda nädalavahetusel minna kui "ilmataat" lubab. Seal peaks ka siis iiriseid nägema.
      Mis sest, et vähe õisi, seda oodatumad need on. Ega ma kardan, et osa suuri õitsejaid meil ka järgmine aasta nii palju ei õitse. Eks neid onju "poputatud" kaugel maal, aga see aasta peavad saama ka meie talve "karmi kätt" tunda. Meie ostsime sellise väikse Nabucco ja meil ta sihuke väike ja "hädine" veel. aga loodame, et nüüd on seal Pärnal natukenegi kosusnud. Eks olegi nii, et raha pole kunagi nii palju kui vaja ja siis ostsime osa taimi pisemaid ja odavamaid, et saaks siis osa osta suuremaid ja kallimaid. Siis oleks eriti tore näha kuidas sul see Nabucco õitseb.

      Kustuta