teisipäev, 12. juuni 2012

Limetta

See on üks kollaste õitega heitleheline sort, mis sai ka Hansplantist ostetud. Sellel rodol oli palju õiepungi, aga kahjuks "viskas" ta osa avanemis järgus õisi maha ja siin tegi jahe tuul ka vist oma tööd. aga sellegipoolest õisi jagub. Eks juurtel on kitsas ja sellepärast ka osa õisi "läks likvideerimisele". Aga kaua enam kannatama vast ei pea. Jaanipäeval viime me selle ära pärnale.
Selle rodo õied lõhnavad ka väga hästi. Heitleheliste üks pluss ongi ju see, et need ka lõhnavad.

Vaade ühelt küljelt. osa õisi ei ole veel avanenud
Pilt ka teisi külje pealt
Siin üks õis ligemalt, natuke pime sai see pilt
Teine õis ligemalt

5 kommentaari:

  1. Muljetavaldav sordivalik, ilusad pildid!

    VastaKustuta
  2. Oh, mul üks puhakollane on veel plaanis, ei ole veel otsustanud, kas lihtsalt Rh luteum või mõni peenem sort. Kas Limetta lõhnab? Külmakindlust oled uurinud? Mul esimest aastat õitsev kuldkollane Golden Lights lõhnab, kuid mitte nii tugevalt, kui tavaline kollane rodo.

    VastaKustuta
  3. Ma olen ikka uimane küll, vaatan ainult pilti, teksti ei loe. Ei lõhna kõik heitlehised. Näiteks Mandarin Lights ei lõhna mu meelest üldse, üks, mille nimi on lihtsalt valge lõhnab väga -väga nõrgalt.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kõik heitlehelised ei lõhna jah, aga ma ei pidanudki silmas, et kõik. lihtsalt paljudel heitlehelistel on see hea omadus juures. Aga see Limetta ja ka see Feuerwerk lõhnavad küll. Aga kaldun arvama, et lõhna poolest on luteum kõige õigem. See lõhnab kindlasti. Kui TBA-s käime, siis on nende suurte põõsaste lõhna juba kaugele tunda. Ka Jaapani oma lõhnab päris hästi. Meil ongi nüüd vaba nädalavahetus ja lähemegi TBA-sse neid vaatama ja nuusutama. Külmakindluse poolest peaks Limetta ok olema. Aga eks seda ole näha.

      Kustuta
  4. Kui need rodod nüüd ükskord oma kodu saavad, siis on seal on juba muinasjutuline aed. Edu!

    VastaKustuta