neljapäev, 7. juuni 2012

Metallica

See on jälle üks sinakama või siis õigemini lillakama õiega sort. Hakkab ka vaikselt õienuppe avama. pildid ei saanud jälle küll kõige paremad, aga eks siis ma lisan uusi kui rohkem õisi on avanenud.

Pealt vaates see rodo ei ole just kõige kompaktsema kujuga
Osa õienuppe on siis avanenud. Ilusad on küll, tegelikult on natuke tumedamad, aga ei tulnud pilt hästi välja
Õied ligemalt

12 juuni on Metallical kõik õienupud avanenud ja vaade on lummav

3 kommentaari:

  1. Lugesin altpoolt ka, v2ga ilus ja paljut6otav kollektsioonike.

    VastaKustuta
  2. Mulle on alati meeldinud, kui inimesed leiavad üles selle õige, päris oma lille/põõsa ja oskavad temast siis ka ilusa kollektsiooni luua. Sa võid enda oma üle juba nüüd uhke olla.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oo tänud komplimendi eest. Ega ma nii uhkust tunnegi, aga sihuke rahulolu ja heatunne on küll kui rodosid vaatad. Eks see olegi see, mis inimesi üha rohkem aia ja üldse looduse poole tõmbab.
      Aga mul on alas teekonna algus. Õppida on veel oi kui palju. Ma vist üritan ka veelkord Räpinasse saada. Paar aastat tagasi proovisin, aga ei saanud sisse, nüüd olen ka palju targem juba. Mitte et ma nüüd ennast targaks peaks, aga lihtsalt nüüd juba on üht teist ka kahe kõrva pidama ka jäänud. Eks see vist ole nii jah, et inimene õpib kogu elu, aga sureb ikka lollina.

      Kustuta