neljapäev, 23. august 2012

Blogger

No kurat, täna see Blogger jälle vigurdab. Ma ei saa kuidagi Tsiili blogisse kommentaarida, sest väidab, et ma ei sisesta õigeid tähti. Lisaks veel nüüd mul on vaate ka nii laiaks ajanud.
Hakkasin just hiljuti kasutama just bloggeri vigurite pärast seda windows live writerit, aga näe ikkagi oskab mind kiusata. Ei tea mis ta norib. Ei viitsi sellega jännata ka. Äkki saab asi homme korda.

11 kommentaari:

  1. Ma ei saanud mõni aeg tagasi samuti blogi ja kommentaariumi enam normaalselt kasutada. Aga kui laadisin endale alla Google Chrome`i on kõik hädad möödas.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. See võib nii olla küll, et Google Chromeis on asi. Ma tegin Adobe uuenduse ja siis loobusin sellest Chromeist. Tänud info eest.

      Kustuta
  2. No nii, ma siin uurisin ja puurisin, aga ei midagi. Ikkagi ei saa ma kommentaare postitada. Mul on probleem mõlemas arvutis. Lauaarvutis on mul XP ja rüperaalis 7. Aga probleem sama mõlemas arvutis. Probleem on kinni Bloggeris ja Google accountis. Ma postitasin siis kirja ka foorumisse, aga võib juhtuda, et vastust ei saagi. Eks ma siis ootan.
    Kui aus olla, siis üha vähem tahan ma, et minu elu sõltuks ainult inimese loodud tehnikast ja teenustest. Ühe rohkem on ümberringi ja ka mul endal selle toimimisega probleeme ja üha rohkema tunnen ma vajadust oma elu sättida nii, et see sõltuks rohkem minust endast. Asi paistab üha hullemaks minevat.

    VastaKustuta
  3. Mina Chrome ei kasuta, vähemalt mitte praegu, sest ta sätib end minu otsingute põhjal paika ja nii ma tammuks alati ühes ja samas ringis. Üldse tahab see Chrome liiga palju teada :)

    Ma pole blogeris midagi muutnud, aga kui asi jätkub, anna siia teada. WorldPress on veel tüütum, sinna peab kogu aeg sisse logima kui midagi kommenteerida tahad. Enamasti ei viitsi.

    Jessuke, aga ma vaatasin just paremale, sul on rida postitusi, mis mul kõik lugemata. ja veel võiks su kommentaariumi all olla koht, kus saab valida, et saada järgnevad kommentaarid meilile.

    + mul oleks su mingit aadressi vaja, saaks sind kinnise blogi lugejaks lisada.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kõik browserid+otsimootorid püüavad sind kindlasse ringi paika panna. Ja see ei ole tore! Pole Chrome hullem kui teised. Nad isegi teavad kui sa ühe browseriga oled mingil google kontol sees. Mina kasutan erinevaid browsereid vaheldumisi. Kui üks jamab mingi tegevuse juures, lähen üle teisele. Näiteks Blogger+Chrome jupsis küll paar päeva tagasi mõnda aega.

      Kui värsket infot leida tahad, siis

      1) logi välja google või muudelt kontodelt
      2) kustuta ära kõik history cookied ja muud
      3) kasuta avamist incognito reziimis et ei salvestaks ajalugu
      4) uuri browseri privacy seadistusi eriti selles osas, et kas aimata ette ja täiendada su otsinguid
      5) võid piirata otsingukeelt nt otsida inglise (vene) keeles, et välistada kinnijäämist sõbralike Eesti blogide ringi.
      6) loo omale erinevad identiteedid teiste huviteemade jaoks
      7) võiks ka vahelduseks kasutada mõnd teist otsimootorit Google asemel, kuid ei tea eriti head, Bing on mitu korda kehvem; Ma vahel kasutan Ask.com

      Kustuta
  4. Sa võid ju tehnika maapõhja kiruda, kuid kust sa siis tänapäeval ükskõik mis teema kohta infot hangiksid. Ise oled hoopis kangesti agar eksperimenteerija. Ma vaatasin ka seda offline blogimise abi, ma ise küll mingeid lisaetappe veel vahele ei tahaks blogipostituste jaoks. Ka bloggeril on nupp SAVE, et poolikut postitust enne kirjastamist salvestada mustandina. Kui on tõesti mingi pikem artikli moodi tekst vaja ette valmistada, siis võib selle teksti lüüa ju notepadi, sama ka oluliste meilide puhul.
    Kas oled lugenud, ma olen mitu korda igale poole kirjutanud, et nende kontrollsümbolitega edukaks toimimiseks tuleb kindlasti tellida värske sõnapaar otse enne avaldamise nupule vajutamist.(kõver nool otse sõnapaari kõrval paremal). Kui kuvatav tekst ei ole selge, vajuta noolt kuni tekib arusaadav sõnapaar. Ja enne avaldamist võiksid veel oma valmiskirjutatud kommentaari copy-sse võtta, et kui ikkagi midagi nihu läheb, siis saad valmisteksti kohe jälle tekstikasti kopeerida.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tehnika pole süüdi, ikka see va kahejalgne on süüdi. Ma armastan öelda, et pole olemas ühtegi eksimatud inimest ja ka masinat seni kuni inimesed masinaid teevad ja juhivad.
      Asi pole minus. Mul ennem ei ole probleeme olnud ja seda enam, et ma kasutan kahte ernevat arvutit ja erinevate Op süsteemidega. Probleem mõlemas sama. Siin on probleem tarkvaras ja kui ma siin mööda neti ringi tuhlasin, siis tuli masendus peale. Ma olen põhimõtteliselt oma probleemiga piisk meres. Seda kirumist ja vandumist selle recacaptcha kohta oli väga palju. Ja võib juhtuda, et asi ei saagi korda, sest sellega ei tegeleta.
      Siin tehti ka natuke aga uuendusi ja see võib ka probleem olla.
      Mina ei ole siin eriti midagi uut proovinud. See et ma hakkasin kasutama läpakas windows live kaudu blogisimist, ei ole ju üldse uus asi. Ka oleks probleem pidanud ilmnema siis varem, mitte kuu poolteist hiljem.
      Eks asi on ka selles, et palju asju läheb IT meestel töösse testimata, sest aega pole ja siis tekivadki sellised probleemid. Vanasti testiti nii palju kui võimalik, nüüdsel ajal on see haruldus. Nüüd tegeletakse lihtsalt hiljem probleemidega ja siis tehakse neid update ja debugisi. Ja ega It ala pole ainus.
      Mul läks kärrsas nõudepesumasinal juuli kuus mootor läbi. Remondi mees imestas veel, et kuda nii, Siemens ju. Ja ainult 6 aastat vana ka. Hiljem selgus, et ujuk ei töödanud ja vesi voolas üle ning mootor istus lihtsalt osaliselt vees.
      Kui masinaga siis tema juurest ära minema hakkasin oli tema soovitus, see on ikkagi väga hea masin, praegu enam selliseid
      Siemenseid pole. Lihtsalt kvaliteedi langus on igalpool väga suur olnud. Ja nii ongi praktiliselt igalpool.
      Sellepärast ongi nii, et maja ehitades tuleb alati näiteks küttesüsteemi puhul varu variant teha. Ehk siis kütad maasoojuspumba või õhksoojuspumbaga, aga kindlasti peab ka ahi majas olema. Kui elekter ära läheb, siis vähemalt ei jää külma kätte. Ja kui maad on, siis peab ikkagi ka midagi söödavat kasvatama, sest kui poes ei saa kaardi maksta, siis tuled koju ja sööd kasvõi kardulakoori nagu 20 aastat tagasi lubatud.
      Nii, et kui ma pikemal ajal ei lisa kommentaare, siis pole asi selles, et ma ei taha seda teha vaid asi selles, et ei lasta.
      Minu mail on indrek.lepik@mail.ee

      Kustuta
  5. Niisiis, mul on tänaseks "kuulid koos". Ma väsind ka, ma niigi päevast päeva töötan arvutiga ja siis nüüd "kakle" veel õhtal ka. Aga probleem ei ole ka kontos. Nimelt ma ei saa kommentaare isegi anymousi all avaldada. Seal peab ju samuti tõestama, et ma pole robot. Oot, aga äkki ma siis ikkagi olengi robot? Lihtsalt ma ise ei tea seda. No nii, nüüd siis veel selline avastus ka.
    Ma siis mõtlesin, et äkki mingi pluginaga on jama, aga korraga kolmes erinevas arvutis ja erinevate op süsteemidega ja ka chromeis ja operas sama. No ei saa nii olla.
    Mina olen robot, minu nimi robert.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sa võiks oma läpakaga minu juurde tulla, see on ikka väga imelik et just sina ei saa kommenteerida, tahaks oma silmaga näha seda imeasja.

      Kustuta
    2. Asi ei ole ainult läpakas. Ma ei saa ka Miina vana läpakaga ja ka lauarvutiga on sama probleem. Ma siin uurisin ja on võimalus, et arvuti IP satub "musta nimekirja" kui liiga palju õigeid vastuseid saadab. See oleks olnud ainuke ühtne asi, mis kolme arvutit seob. Kõik kolm on netiga ühenduses läbi ühe wifi ruuteri. Aga elionist uuriti ja öelda, et minul ei ole nii. Ma ei viitsi praegu "jännata". Ma puhkan ja ootan natuke ja kogun jõudu.
      Üks variant on mul veel, et ma teen nädalavahetusel teoks lubatud asja ja teen sellele vanale läpakale uue op süsteemi installi. See vajab seda juba ammu, aga ma lihtsalt aega ja jõudu selle jaoks leidnud.

      Kustuta
  6. No nii, mul on sellest jurast kõrini. Ma eile vaatasin, et kolmel arvutil on tõesti üks ja sama ip, aga probleem pole selles. Ma siis proovisin neti ühendust hoopis elisa mint pulgaga, siis onju ip teine ja sai ka seda kontrollitud. Aga probleem sama. Ma siis mõtlesin, et teen Ask.com-is endale konto ja tegingi. Seal on see sama programm uuemas versioonis ja kirjutada tuleb ühe sõna asemel kaks. Seal see programm töötas. Seega on see jama seotud ikkagi Bloggeriga. Aga mille poolest mina erine teisest, ei tea. Ju siis kusagil on midagi kirjas. Ma kustutasin kõik küpsised ja tegin ka puhta vuugiga ajaloos ja seda siis nii windowsi kui ka ncleaneriga. Ikka sama jama. Eks ma siis ootan siin mingi aja, et äkki siis asi mingil ajal normaliseerub. Elionist ka öeldi, et äkki on ikkagi keskkonna viga ja et ma siis ootaks.
    See rechaptcha on iseenesest väga hea ja tore programm, aga lihtsalt teatud koostööpartnerid ei ole "tasemel". Ja ma mõtlen selle all blogspoti. Kas on keegi kellel pole mingeid probleeme sellega olnud? Probleeme ikka juhtub, olen nõus, aga see, et inimene jääb sellega üksi ja ei tea kas ta saab probleemile lahenduse, vot see pole küll hea. Aga kui ma oma probleemile lahendust otsisin, siis oli palju õnnetuid ja ka vihaseid inimesi ja osad neist ammu hädas ja pole vastust ega lahendust saanud.
    Aga loodame siis, et äkki ma mingi aeg saan ikkagi ka uuesti kommentaarida või õigemini saan jälle tüestada, et ma pole ikkagi robot. Kellel seda recaptchat pole, neile ma saan kommentaarida küll.

    VastaKustuta