pühapäev, 26. august 2012

Blogger´i lahendus

Niisiis, asi leidis lahenduse ja probleem polnud ikkagi programmis vaid minus. Nimelt mina ei kirjutanud siiamaani mitte kunagi seda pildi peal olnud numbrit sinna kasti. Kirjutasin ainult selle sõna ja kuni selle nädala alguseni asi töötas. See on nüüd siis omamoodi “müstika”, aga ju siis ei peagi 100% täpne see tekst olema. Aga siis sai arvatavasti see valesti kirjutamise norm täis, millest seal rechaptcha lehel kirjutati ja siis mul probleemid tekkisidki. Aga ma ei osanud ka arvata, et ma selle numbri sinna pean kirjutama, töötas ju ilma ka.

Igtahes tegi Tii täna ullikesele siis selgeks, et see number peab ka seal kirjas olema. Nagu alati, on just need kõige lihtsamad asjad märkamatud ja otsitakse vigu just keerulisematest kohtadest. Aga sellest oli ka kasu, sest ma lugesin päris palju infot selle programmi ja muude asjade kohta. Nii, et sai päris palju targemaks. Ja ma ei kirunud ju seda programmi, ma kirjutasin vist kusagil, et tegelikult on see hea proge ja hea mõte on ka see raamatute digitaliseerimise värk. Kui kedagi siin kiruda, siis just neid vennikesi kes mõtlevad välja igast progesid, mis teiste inimese elu põrguks muudavad ja teistele palju tööd juurde teevad. Tänapäeva ühiskonna korralduse juures on need vennikesed minu arust kriminaal karistustväärt, sest ammu ei ole ju enam tegu lihtsalt pulli tegemisega. Need programmid on juba päristõsised “relvad” nii, et minu jaoks pole vahet kas sa ründad mind noaga või mõne viirusega või spamiga. minu tervisele mõjuvad need ühtviisi halvasti.

Aga ma siis nüüd postitan ka oma tegemata kommentaarid ka.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar